.

.

Chromowanie Warstwowe - CL Chromium Layer

1. DOSTAWA FELG DO SERWISU
Wstępna wycena renowacji felg odbywa się poprzez kalkulator dostępny w zakładce CENNIK. Felgi dostarczone do naszego punktu partnerskiego zostają przekazane do naszego CENTRUM NAPRAW.
Tu następuje weryfikacja felg pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Diagnozujemy felgi, typujemy felgi do prostowania, napawania oraz toczenia rantów. Na tym etapie odbywa się końcowa  wycena kosztu chromowania CL felg wraz z dodatkowymi usługami.  

2. PROSTOWANIE FELG, NAPAWANIE I TOCZENIE RANTÓW
Kolejny etapem jest ewentualne prostowanie, spawanie lub toczenie rantów.
Prostowanie felg odbywa się na gorąco. Co to znaczy? Cała felga jest podgrzewana równomiernie, aby w miejscu ugięcia następowało jak najmniejsza ingerencja mechaniczna prostownicy. To zapewnia wyeliminowanie uszkodzeń struktury aluminium.
Napawanie felg oraz rantów odbywa się w osłonie argonu co zapewnia usługę najwyższej jakości.

3. CHEMICZNE USUWANIE STAREJ POWŁOKI
W przypadku felg aluminiowych stosujemy chemiczne usuwanie starych  powłok - zapewnia to nam uzyskanie czystego odlewu. Natomiast w miejscu erozji , felga poddawana jest procesowi szkiełkowania.  Ten proces zapewnia odpowiednie przygotowanie powierzchni do malowania proszkowego.  

4. CHROMOWANIE CL Chromium Layer
etap1: w zależności od wymaganej jakości zostają nałożone od 1 do 3 warstw specjalnych konglomeratów  podkładowych.
etap 2: położenie od 1 do 3 powłok konglomeratów przewodzących.
etap 3: 1 do 3 warstw stopu metalu
etap 4: 1 do 3 powłok konglomeratów zewnętrznych zabezpieczających

W felgach samochodowych chromowany jest TYLKO zewnętrzny talerz felgi (element widoczny).

Dzięki tym wszystkim procesom technologicznym zwiększa się o ok. 10 razy elastyczność powłoki chromowanej względem tradycyjnych powłok galwanicznych stosowanych na felgach aluminiowych.